Wilt u meer informatie, dan kunt u contact opnemen met Vincent Versteeg.

The Vincent Produktions

info@thevincent.nl

06-45576647

 

Partner van

Jumpingkids attractie verhuur

Bent u op zoek naar een gezellige en leuke middag of avond? Dan bent u bij The Vincent Productions op het juiste adres. Of u nu een personeelsavond organiseert, voor een vriendengroep, buurtvereniging, sportclub of andere ideeën nodig heeft, hij heeft altijd een passend voorstel. Laat u verrassen door deel te nemen aan één van de quizzen, mee te doen aan een spel of een workshop te volgen. Hij zorgt voor een toptijd met veel amusement en natuurlijk heel veel onzin.

Naast de moderne apparatuur blijft natuurlijk het presenteren en het entertainen zijn grootste liefhebberij. Hij staat garant voor een paar uur heerlijk vermaak. Een dag niet gelachen...

Dit zijn de thema's

 

Muziekquiz

Tijdsduur ca. 2 uur

Test uw kennis op het gebied van de muziek. Of het nu om Rock & Roll gaat, Nederlandstalig, jaren '60 of '70 of andere thema's die aan bod kunnen komen. Doel is om de finale te bereiken en ne de winst met de hoogste eer te gaan strijken.

Deze quiz werkt met stemkastjes [buzzers], een beamer op een groot projectiescherm zorgt er voor dat ook achter in de zaal alles duidelijk leesbaar is, en een goede geluidsinstallatie zorgt voor het geluid.

De aanwezige personen worden in groepen verdeeld. In de voorronden kunnen minimaal 4 groepen een thema kiezen uit de vele mogelijkheden. Het kunnen meerkeuze vragen zijn, maar ook open vragen [afhankelijk van het thema].

Elk thema eindigt met een "snelste drukker vraag" waarbij de deelnemers een platenhoes moeten herkennen [uiteraard in thema].

Na de voorronden worden er uit de beste 2 [of 3] teams 6 personen gekozen welke gaan strijden in de halve finale. Het team welke de minste punten heeft gehaald in de voorronden bepaalt het thema.

De halve finale is een snelste drukker ronde en de beste 2 stomen door naar de finale.

In de finale krijgen de finalisten een kist voor zich met attributen. Welk attribuut hoort bij het muziekfragment welke ze te horen krijgen? Wie deze opdrachten het beste uitvoert zal de muziekquiz winnen, en eeuwige roem zal zijn deel zijn.

 

********************

Voetbalquiz

Tijdsduur ca. 2 uur

Denkt u alles te weten van voetbal, dan is deze quiz echt iets voor u. Verschillende thema's zullen de revue passeren zoals het Nederlands Elftal [Oranje], de eredivisie, de europacup, stadions, rugnummers of WK ballen. Doe mee en probeer te scoren!

Deze quiz werkt met stemkastjes [buzzers], een beamer op een groot projectiescherm zorgt er voor dat ook achter in de zaal alles duidelijk leesbaar is en een goede geluidsinstallatie zorgt voor het geluid.

De deelnemers worden ingedeeld in teams waarna zij de strijd aangaan tegen elkaar.

In de eerste voorronde kunnen er minimaal 3 teams een keuze maken uit 6 thema's. Na elk thema komt er een voetbalfragment [open vraag] om te kijken of de teams goed kunnen voorspellen wat er gebeurd nadat her fragment is stil gezet.

Ook in de tweede voorronde komen er weer minimaal 3 thema's aan de orde.

Het beste team [of de beste teams, afhankelijk van het aantal deelnemers per team] gaan daarna persoonlijk de strijd met elkaar aan in de finale. Aan de hand van geluidsfragmenten en videobeelden krijgt de snelste drukker die het goede antwoord weet de punten.

Wie het meest scoort in de finale is uiteraard winnaar en gaat met de hoofdprijs naar huis.

********************

Ik hol van de Achterhoek

Tijdsduur ca. 2,5 uur

Een onmundig mooie variant op "ik hou van Holland" waarbij uw kennis over de Achterhoek wordt getest. Met onder andere: Wie weet waar wat vandaan komt, wie kent de meeste bekende Achterhoekers, wie kent de meeste achterhoekse woorden en het Gouden Ringen spel.

Deze quiz werkt met stemkastjes [buzzers], een beamer op een groot projectiescherm zorgt er voor dat ook achter in de zaal alles duidelijk leesbaar is en een goede geluidsinstallatie zorgt voor het geluid.

De aanwezige personen worden in twee groepen verdeeld: De "Boeren" en de "Buitenlui". 

Deze twee groepen worden weer onderverdeeld in teams zodat zoveel mogelijk "buzzers"kunnen worden gebruikt. De deelnemers gaan vervolgens strijden op de verschillende onderdelen, waarbij de ene keer de hele groep punten kan halen en de andere keer de teams zelf kunnen scoren.

De onderdelen: "uut welk gat kump dat?"

[teamopdracht] Welk team weet als beste o.a. welk gebouw waar staat of een bepaalde gebeurtenis plaatsvond.

[teamopdracht] : "Herken het lied" Welk team weet als snelste de titel van de Achterhoekse plaat of weet van welke Achterhoekse band het is.

[groepsopdracht] "Wie weet hoe je dit woord spelt".

[groepsopdracht] "Tekenen". Welke groep kan het beste raden wat een ander teamlid tekent?

[teamopdracht] "Achterhoekse Woorden" Wat zou dat achterhoekse woord betekenen?

[groepsopdracht] "Gouden ringen spel"oftewel "Woar lag dat ok al weer" Leg de gouden ring op de juiste plaats op de landkaart.

[teamopdracht] "Muziekronde" In deze ronde moet je opschrijven welke band het is en de titel van het nummer van allemaal Achterhoekse bandjes

[groepsopdracht] Finale: Gokronde "Hoger of Lager". Een ronde waarbij je ontzettend kunt scoren of al je punten kunt verliezen. De ene groep gokt het antwoord op een vraag en de andere groep mag dan bepalen of het antwoord hoger of lager moet zijn. Aan de hand van 6 dobbelstenen wordt bepaalt hoeveel punten er worden gescoord[of niet].

Aan het eind zal dan duidelijk worden welk team de meeste kennis heeft van de Achterhoek en met de prijs naar huis gaat.

********************

Moord spel

Tijdsduur ca. 2 uur

Er is een moord gepleegd. De hoofdrechercheur zit met zijn handen in het haar en vraagt de aanwezigen mee te helpen om de moord op te lossen.

Het moordspel werkt met stemkastjes [buzzers], een beamer op een groot projectiescherm zorgt er voor dat ook achter in de zaal alles duidelijk leesbaar is, en een goede geluidsinstallatie zorgt voor het geluid.

Alle aanwezigen worden verdeelt over rechercheteams. De teams krijgen allerlei opdrachten die kunnen bijdragen aan het oplossen van de moord. Tevens krijgen zij een plattegrond van de moordlocatie en kunnen alle wapens bekijken welke op de locatie zijn gevonden.

Bij sommige opdrachten kunnen de teams aanwijzingen verdienen. Bij andere opdrachten worden de teams getest op hun kunde en kunnen zo punten verdienen.

Zo wordt gekeken hoe goed de teams zijn in het herkennen van vingerafdrukken, of de teams goed raadsels kunnen oplossen door logisch te denken en zullen er muziekfragmenten worden afgespeeld om te kijken hoe goed de teams zijn in het herkennen van hun "collega's".

Daarnaast wordt er ook nog verwacht dat ze associatief kunnen denken door het juiste fragment bij de juiste dader of wapen te plaatsen.

Naast de punten die de teams kunnen scoren bij de verschillende opdrachten, krijgen ze ook nog punten voor het juiste moordwapen, de juiste locatie en natuurlijk de dader.

Welk team weet uit alle aanwijzingen de moord op te lossen en zal met de eer gaan strijken.

********************

Workshop Raaskallen

Tijdsduur ca. 1 a 1,5 uur

Lukt het u maar niet om uw fantasie te gebruiken en blijft u hangen in serieuze gedachten, dan is een workshop Raaskallen misschien iets voor u. Middels voorbeelden en oefenen zit er vast wel een natuurtalent tussen de aanwezige personen.

Raaskallen is vooral niet te verwarren met onsamenhangend praten en al helemaal niet met dronkenmansgelal. Voor het raaskallen gelden er bepaalde regels welke zijn vastgelegd door officiële instanties welke teruggaan tot de middeleeuwen [1493 A.D.] en waar niet zomaar aan getornd kan worden.

Middels goed luisteren, associëren en flexibel denken kan men zo tot een goed verhaal komen waarbij normen en waarden van het "Raaskalgilde" worden gerespecteerd.

Door de discussies en verhalen kunnen er hilarische momenten ontstaan "tot plesant ende vermaeck" van de aanwezige personen.

De aanwezige personen zullen in groepen worden ingedeeld omdat het onverantwoord is om zomaar alleen in het diepe te worden gegooid. Vele personen die zonder begeleiding of in hun eentje dom gingen praten [dachten te raaskallen] zijn zo getraumatiseerd dat geen enkele hulpinstantie ze meer kan helpen. Goede begeleiding is daarom noodzakelijk; Raaskallen is een kunst die niet licht dient te worden opgevat.

Per groep zal dus onder deskundige begeleiding van de "keurmeester" verschillende opdrachten moeten worden uitgevoerd om zo aan het eind van de workshop het felbegeerde Raaskaal certificaat te kunnen bemachtigen.

********************

Wilt u een show boeken, of informatie over de prijzen, dan kunt u contact opnemen met 

Vincent Versteeg 

The Vincent Produktions

info@thevincent.nl

06-45576647